Prabanga būti savimi
Siekdami įvesti prekės ženklą į rinką, sukūrėme reklaminę kampaniją, atliepusią Odore d'amore vertybes.
Komunikacija neliko tik už ekrano – ji pasiekė ir praeinančius žmones lauko reklamose bei atsidūrė mados žurnalų puslapiuose.
Odore d'amore
Strategija | Soc. tinklų turinys ir valdymas | Kampanijos | Reklama | Žurnalai ir lauko reklamos
Įsimylėję Odore
Auditorijai susipažinus su prekės ženklu, sukūrėme dar vieną kampaniją, kurios žinutė atskleidė jausmą, kurį patiri jau susipažinęs su prekės ženklu – jo pamiršti negali, tad tampi savotišku kvapomanų bendruomenės nariu.
Odore d’amore – gyvenimo būdas, o ne siekis. Nepaisant nusistovėjusių standartų – visi esame gražūs, todėl sukūrėme estetišką ir žmogiškumo jausmą atliepiančią komunikaciją, kuria siekiame įkvėpti pasitikėjimo savimi ir kviečiame neslėpti savo tikrojo grožio.
Kasdienybės
ritualai
Kvapų
istorijos