top of page

visi darbai

Pik–Nik

Plėšomos sūrio dešrelės

Soc. tinklų strategija ir komunikacija 

pik-nik_main.png

Dėl sveiko užkandžio nebūtina plėšytis. Užtenka plėšyti Pik-Nik.

plesyk i sveikata.png

Tikslas

Užtikrinti nuoseklią ir atpažįstamą Pik-Nik soc. tinklų komunikaciją, atspindinčią aktualias šventes ir progas.

Įgyvendinimas

Visiems pažįstamas Pik-Nik dešrelių plėšymas tapo veiksmu, vedančiu į sveikesnę kasdienybę. Turinio temos, vizualika ir tekstai kuria sveiko, taigi – ir laimingo gyvenimo vaizdinį. Visa tai tilpo šūkyje plėšyk į sveikatą.

Pik-Nik sūrio dešreles įpynėme į tikrus kasdienybės momentus.

Plėšyk visur ir visada kryptimi parodėme, kad dėl sveiko užkandžio nebūtina plėšytis, užtenka plėšyti Pik-Nik.

Kas geriausiai žino apie sūrio dešrelių maistinę vertę, jei ne pakuotes puošiantys personažai?

Atgiję sveikatos herojai auditorijai patys pasakoja apie maistines medžiagas, vitaminus ir mineralus.

Palinkėti sveikatos neužtenka. Švęsk su Pik-Nik!

Mūsų palinkėjimai – prisotinti idėjomis, kaip švenčių akimirkas praturtinti maistingu užkandžiu. Koks gi piknikas be Pik-Nik?

Kai nebūtina sukti galvos dėl sveikų užkandžių, atsiranda laiko gilinti žinias.

Į komunikaciją įtraukėme ir auditoriją, žaidimais bei galvosūkiais supažindindami ją su sveikos mitybos principais. Plėšyk, galvok, sužinok.

Dideli ar maži, dirbantys ar poilsiaujantys – visi turi savo būdą valgyti Pik-Nik’us.

Nesvarbu, kas plėšo, kas kanda, o kas užkanda, Pik-Nik – užkandis visiems. O kaip užiandžiaujat jūs?

Rezultatas

PikNik socialiniai tinklai ne tik pasiekė daugybę žmonių, bet ir sukūrė aktyvią bendruomenę! 👇

Žmonės mato ir domisi turiniu – PikNik reklamos ir įrašai „Facebook“ ir „Instagram“ pasiekia:

vidutiniškai 60,000+ žmonių per mėnesį.

Tai prilygsta visam futbolo stadionui žmonių!

Reklamos atsiperka:

pasiekia net iki 32,000 žmonių už mažiau nei 10 eurų.

Tad reklamos kaina neviršija rinkos vidurkio.

bottom of page