top of page

ZIGMAS
Strategija | Soc. tinklų turinys ir valdymas | Reklama | Produkto fotosesijos
Sprendimas:

Aiškiu pažadu auditorijai ir vientisu bei poziciją rinkoje išryškinančiu kasdieniu turiniu, kuriama prekės ženklo bendruomenė.
Daugiau žuvies ant kiekvieno stalo:
močiutės, tėčio, studento, draugės, porelės, dėdės, buvusio klasioko
ir daug kitų.
Kiekvieną tipą pasiekėme. Močiutę – per Facebook’ą, porelę – per Instagram’ą.
Vieniems – receptai greitai ir paprastai.
Kitiems – išbandyti savo jėgas virtuvėje.
Nauji skoniai iš pažįstamo produkto.




Problema:
Nėra pastovios soc. tinklų komunikacijos ir vientiso prekės ženklo įvaizdžio, kuriančio atpažįstamumą.















Rezultatas:
Dvigubai
padidėjo Zigmas prekinio ženklo įsimenamumas soc. tinkluose kampanijos piko metu.
76%
sumažėjo reklamos parodymo tikslinei auditorijai kaina.
bottom of page